30 Ocak 2018 Salı

VISUAL STUDIO- MAYIN TARLASI OYUNU


Merhaba arkadaşlar bugün mayın tarlası oyun kodlarını vereceğim. Karışık bir oyun adım adım ve dikkatli olmanızı tavsiye ederim.
Oyunumuzu Windows Forms App da yapacağız.
form a bir adet toolbox dan panel ekliyoruz.
daha sonra bir tane sınıf oluşturuyoruz adını mayin koydum ben. sınıfın için de olacak kodların resimleri:


Daha sonra ikinci sınıfımızı oluşturuyoruz adına mayin_tarlasi dedim ben. bu sınıfın içindeki kodların resimleri:



Diğer kodlara geçmeden önce burada belirtmek istediğim bir nokta var, mayin resmi ekledim ben nasıl olduğunu anlatayım. solution explorer den mayin tarlası oyunumuzun üzerinde sağ tıklayıp dosyamızı açıyoruz(open file) açılan sayfadan bin- debug  giriyoruz açılan pencereye ben mayin resmi ekledim sizlerde eklerseniz, mayınlarınızı resim ile göstermiş olursunuz. aşağıdaki resimler yardımcı olacaktır.














Evet en önemli kod sayfamız form sınıfının olduğu yere geldik. Resimleri sırasıyla koyacağım arkadaşlar. dikkatlice yazarsınız kodları artık.


Uzun ve zahmetli bir yazılımdan sonra keyifli oyunlar dilerim...

bir sonraki dersimizde görüşmek üzere esen kalın... ebi






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yukarı git